Jurnal din mansarda

vineri, 9 ianuarie 2015

Jurnalul unei femei simple


 Pentru astăzi (data/ora)...  Sâmbătă 10.01.2014, ora 08.00
Afară ... înnorat, temperaturi peste 0 grade
Mă gândesc ... că au trecut 10 zile din ianuarie, parcă au zburat şi nu îmi dau seama când 

Învăţ...   să fiu mai bună, mai intelegătoare şi mai puţin critică cu cei din familie 
Sunt recunoscătoare pentru .... maşina de spălat - nu ştiu cum m-aş fi descurcat fără ea cu muntele de rufe pe care îl am de spălat 
Din bucătărie ...  meniu de dietă pentru mine si soţul meu, spaghete bologneze şi şniţele pentru copii
Ce mi-ar plăcea să port ... 
Pinterest

 Citesc ... nimic deocamdată, aştept o comandă

Ceea ce aştept (sper) ...  să-mi treacă răceala, să descopere medicul de familie cauza durerilor de la mâna dreaptă, să fac tratament  şi să-mi treacă
Ce mai meşteresc ... 2 granny square pentru pătură şi încep proiectul secret
Ascult ... maşina de spălat care mă anunţă că trebuie golită
În casă ...   scoatem bradul şi decoraţiunile de Crăciun apoi aspirat, şters praful, spălat pe jos.......
Unul dintre lucrurile mele preferate ...  dulciurile care îmi lipsesc acum din cauza dietei
Azi: program de curăţenie, croşetat şi odihnă
Săptămâna care a trecut: .......prea repede
Unele planuri pentru sfârşitul săptămânii: duminică dimineaţă aş vrea să merg la biserică(când a venit preotul cu Botezul nu am fost acasă), apoi după amiaza aş vrea să ies cu Andrada să vedem ce reduceri sunt şi poate ne cumpărăm ceva, eu am pe listă o pereche de ghete negre 
Săptămâna viitoare: merg la doctor, probabil voi face nişte analize, am de dus la reparat şi curăţat una alta, apoi rutina zilnică
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:
Prăjitura mea preferată - Amandina
 Vă mulţumesc pentru vizită, Dana.


Jurnalul a fost adus în blogosfera românescă de Corcoduşa.

8 comentarii:

  1. Hehe, pai daca tot iesiti poate iti gasesti ghete ca ale doamnei din imagine:), si apoi incetul cu incetul completezi tinuta:), imi place ca toate se pot purta mai multi ani;). Neaparat sa vezi ce e cu durerea din mana...poate fi semn la multe sau poate fi doar de la frig (sa nu te opresti pana nu stii sigur). Si eu m-am apucat de o paturica:)) tot din patrate, poate in 53 saptamani...macar 1 pe saptamana daca fac:). Week-end cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e idea Ancuta imi plac ghetele alea. Luni merg la doctor si sper ca in urma investigatiilor se va descoperi cauza. In 2015 ne vom lauda multe cu paturici care de care mai frumoasea, abia astept! Pupici!

      Ștergere
  2. Spor la paturica!
    Ce mi-ai facut cu ultima fotografie! Si asa ma simteam vinovata pentru zaharul din cafeaua de azi... :)
    Safarsit de saptamana cat mai fain! Spor la treburi si odihna placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Catrinel! Si mie imi pare asa rau ca nu pot sa o mananc! Te imbratisez cu drag!

      Ștergere
  3. http://crochetbytukta.blogspot.nl/2014/12/sending-blessing-of-peace-and-happiness.html
    fulgul e la final, mai are inca o schema foarte draguta tot cu un fulg, l-am facut si pe celalalt:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper ca medicul sa gaseasca cauza problemei si sa nu fie ceva grav..Sanatate multa multa...

    RăspundețiȘtergere