Jurnal din mansarda

sâmbătă, 20 august 2011

2 ani de blog și ceva din Anglia......

Hello everybody!
Dacă tot am adus vorba despre Anglia hai să și salut in limba engleză. Mi-am adus aminte că in august este aniversarea blog-ului și după săpături am văzut că marele eveniment se petrece pe 20 august. Da, blog-ul a împlinit 2 ani, 101 postări asta inseamnă în medie cam o postare pe săptămână, cam  puțin zic eu .
Primul blog de croșetat pe care am pus ochii a fost cel al lui Lucy din Anglia care e plin de culoare și simplitate si de unde m-am inspirat de multe ori. Aș fi vrut să pregătesc un Giveaway cum se obișnuiește, dar m-am trezit destul de tărziu și nu am avut timpul necesar, dar am să fac ceva in curând în acest sens. Însă s-a întâmplat si un lucru bun din faptul că mi-am adus aminte că am un blog, am pus  mâna  iar pe croșetă, lucru care nu s-a mai intâmplat de vreo 2 luni și mi-am ales o pernă  ,mai ales că vreau să răspund și provocării de pe Pilde31.





Se luicrează foarte ușor și repede, tutorialul este foarte explicit.

Andrada a fost în Anglia la școala de vară de unde mi-a adus niște cadouri minunate care m-au bucurat mult.
De multe ori i-am arătat diverse bloguri și lucruri care îmi plac și în felul ăsta a știut exact ce să-mi ia, mi-a făcut un cadou perfect.



 De lângă vintage bird nu puteau să lipsească clasicul magnet și cana cu steagul Angliei.

Vacanță plăcută, Dana.

4 comentarii:

  1. Incerc si eu,dar cu alte culori. Buna treaba! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi ani! :)) Mă bucur că îţi plac. :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi! Now that you are a follower of my blog I would like to let you know that my blog has moved to a new URL. Perhaps you've already noticed, but I would love it if you came over to my new blog and join the link party that's going on tonight and tomorrow. I hope to see you there!
    Bye!
    Annemarie
    www.annemarieshaakblog.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. This cushion looks beautiful! I've seen it on lots of blogs lately, but it's amazing how every cushion looks completely different, just because of the different colors people are using. Thanks for linking it up at my theme-party, I hope you'll come back very often! :)

    RăspundețiȘtergere